28 september 2009

en liten bit himmelrike i källaren

Ja, det är sannt! Jag sitter faktiskt i mitt nya syrum o skriver.

Min underbara Mikael har fixat både dator, stereo, dragit el till praktiska ställen och satt upp fjällpanel och lagt in fin, varm matta. Ja, det klart att man väljer sin man med omsorg! Detta är iallafall fantastiskt, sitter o lyssnar på p3, klipper till mitt draperi medans M matar Olle och fixar honom för natten. Plus lagar hemmagjorda falafel som jag ska ta kort på sen o lägga in, det såg gott ut! Han är guld värd min blivande man!

Så snart gardinen och draperiet är på plats ska jag lägga in bilder.... Sybordet som jag målade vitt ser lite dassigt ut mot den vita panelväggen, så jag måste måla ett lager till. Typiskt.

Har en liten höst förkyldning, hoppas den håller sig på denna nivån. Jag vill springa löplopp på torsdag, elljusspåret ska ju invigas!

Hejhopp!

1 kommentar :

  1. Vad roligt att ditt syrum blev så fint.Vi får titta på det nån gång. Synd att ni blivit förkylda. Kan det vara vi som smittade? Ha de bra kram AA

    SvaraRadera