4 september 2009

Idag fyller vår älskling 1 år!

Olle fyller 1 år idag!!
Stora killen. Det var så mysigt vi sjöng o firade honom på morgonen o han njöt o busade med inslagningspappret. Sen skulle jag hämta tidningen för att se hans bild på sin stora dag. Helt nervös var jag när jag bläddrade fram till familjesidan......

Ingen Olle......

Alltså jag blev så ledsen. De hade glömt bort honom, fy vad besviken jag var. Ärligt talat det får ju bara inte hända. De har över en vecka på sig att få det rätt. Olle bryr ju sig inte om det, men jag blev så ledsen. Hans första födelsedag.

Jag ringde självklart till JP. Tanten sa att hon "bara jobbar där" och att det inte var hennes fel, men att hon förstod att jag var ledsen. Jag frågade vad jag får som kompensation. Hon svarade att bilden kommer in i morgondagens tidning. jaha.

Imorgon är en annan dag. Idag ska vi fira vår underbara gosse, för det är hans dag idag!

1 kommentar :

  1. Nemen!! Lilla Olle.. Förstår dig helt och fullt.. Tråkigt.. Men som du säger så lider ju som tur vad inte han av det.. Lill gubben..

    Ge lilla trollet en kram från mig!! =)

    Ha en fortsatt bra dag..

    SvaraRadera