24 september 2009

ojdå, en vecka sprang visst förbi

Men nu är jag här igen. Har varit inne o tänkt skriva varje dag, men det har bara inte blivit så. Kul att kolla in alla andras aktiviteter ibland.

Jag har målat klart i mitt syrum och mattan är på plats!! Snart dags att lägga in bilder. Ska bara fixa sybordet; en gammal köksbänkskiva som ska målas svart och läggas på bockar från IKEA. Ja, snart ska det vara färdigt. Ska sätta skruvar i taket också, där draperiet ska fästas som ska dölja de fula pannorna. Vet inte riktigt vad jag vill ha för tyg bara. Och sen vill jag sy gardiner till fönstret där också..... innan jag lägger in bilder. Så det kanske dröjer lite... nästa helg kanske de kommer.

Carina o David kommer i helgen, det ska verkligen bli kul att ses! Känns som en hel evighet sen sist.

Ikväll blir det fajitas. AAAh I love it.

Hejdå min lilla blogg och alla ni som hittar hit, ses snart igen!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar