4 januari 2011

Gott Nytt år!!



Nu är vi äntligen på rätt sida av året, lite ljusare varje dag.

Vi har bokat in 2 veckor i solen, herregud va skönt det ska bli. I slutet av mars, känns som en hel evighet. Men det är roligt att ha något att se fram emot!

Mina små löften för 2011

* Se mindre på TV (Bara favorit program)
* Konsumera mindre
* Sy mer
* Läsa mer
* Bli mer organiserad
* Fokusera mer på mig och de mina och inte slösa energi på oviktiga saker

Olle har sovit över hos Moster Linda i natt, så jag ska passa på att infria det näst sista löftet nu!!

KRAM




2 kommentarer :

  1. Det är ju nästan ingen tid alls till mars ju! :)
    vad skönt!
    Shit, det är så mycket snö. Härlig bild. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Hej, Tack!! Det värmde. Jag kommer tillbaka senare.. Hoppas vi ses då :-) Vem vet, vi kanske ses IRL ngn dag. Stor kram till dig och de dina. God fortsättning! Kram

    SvaraRadera