7 maj 2011

Den svenska personligheten, del 2

Jag har alltid trott att det är klimatet som gör oss "kalla" men det kanske har att göra med att vi inte är beroende av varandra lika mycket som i andra länder. Intressant ämne, inte sannt!? Igår sprang jag vårruset och det var många som hade kommit för att heja på. Jag kan inte låta bli att koppla detta till ämnet, för ingen av publiken hejade på någon de inte kände, förutom en liten flicka på 5-år som var jätte duktig på att heja och som gav mycket energi! Nej alla stod o väntade på sin bekanta att heja på. Hade varit roligare att få lite hejarop när folket ändå stod där. Tur att jag hade musik i öronen som kunde ge mig energi istället! Nej nu ska vi till torget o lägga märke till den svenska personligheten del 3... Ha en skön lördag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar