1 januari 2012

2012!

Ojsan, då var det ett nytt år. Hejdå 2011, hej 2012 undrar vad du har att erbjuda...

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Vi hade en jätte mysig Nyårsafton, med familjen mamma, pappa, systrarna, svågern och kusin Neo! Mikael stod för maten, i vanlig ordning. Det var först välkomst champange med bl.a foisgras kanapé på egengjorda mingelbrickor i trä som man hängde champange glaset i (glömde ta en bild).

Sedan 3 rätters:

Förrätt: Räksoppa, hummer och pilgrimsmusslor
Huvudrätt: Rimmad torskrygg med bacon och jordärtskocks puré
Efterrätt: Inkokta päron med hemgjord mintchoklad glass

Namnam!

Svävande lykta Khom Loy

Vi släppte upp tre stycken svävande lyktor istället för fyrverkerier, helt i min smak. Vackert! Olle älskade det också, och han var uppe ända till klockan ett. Ojojoj. Det får bli en slapp dag idag.

Nyårslöften:

  • Gå och lägga mig tidigare på kvällarna
  • Jogga 5km och göra pilates minst en gång i veckan
  • Gå långa promenader på helgerna med Olle, helst vandra!

Vi har fått en så fin stad nämligen! Runt sjön har det rustats upp med utegym och en lång soffa man kan sitta o filosofera. Vi gick där dagen innan nyårsafton och jag blev så inspirerad. 


Spira

Vi hade en så mysig syster helg i Göteborg också! Vi gav nämligen Linda en hotellnatt och Törnrosa föreställning på Operan i Julklapp, som vi också fick njuta av. Det blev så lyckat allting, bortsett från mina svullna, onda läppar då förståss.... Se min systers blogg inlägg om detta!

Nyårs Kramar!




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar