19 oktober 2012

Mina bästa shopping ställen

Vi åker helt själva till Florida denna gången, inga planer alls! Vi längtar och kryssar för dagarna på en kalender och det är underbart att ha något att se fram emot så mycket.

Jag försöker ju att inte tänka eller bedriva så mycket på shopping, av många viktiga anledningar.... Men USA har ju den bästa shoppingen som finns.... så det är bara att släppa mina egna krav och falla för frestelsen... och sen ha köp-stopp hemma istället!

Jag ger er mina favoritställen:

Victoria Secret-bästa kvalitén, skönaste underkläderna som finns 
Lucky Brand-super fina smycken, accessoarer och skor, skön bohem stil!
Barneys- Har bara råd att shoppa i outlet butik och jag lovar, eftersom få turister verkar veta om denna butik så är man ensam där inne och det finns så lyxiga kläder till absoluta pang priser. Alla mina 100% cashmir tröjor är shoppade här- Total Lycka
Tj Maxx-Här hittar du fynd av de allra finaste märkena-Ralph Lauren, DKNY, Fendi... you name it! Allt från bikini, solbrillor, smycken, väskor, skor, inredning, träningskläder, festklänningar och dam, barn och herr kläder. Tiden här inne bara flyger iväg
BCBG- Också här är det outlet butikerna som gäller för mig, annars har jag icke råd. Kläderna man kan hitta är är originella, så fint sydda, många detaljer och sitter som en smäck! 
Kiels- Deras deo är det enda som gäller. Jag bunkrar upp när jag är i Florida. När man börjat med detta deo går det inte att ha något annat. Fin barn serie som varar i all evighet (om man inte packar ner dem i handbagaget och tvingas se tullpersonalen kasta dem i papperskorgen)

Kiels deo är så effektivt och milt - helt oslagbart

J Crew- Klassiska dam/tjej kläder. Fina barnkläder!
Walgreens/CVS- drugstores med bra sortiment av Essie nagellack, Tide to go fläckborttagnings pennor

Mmmmmm.... det där var några av mina favoriter!

Denna gången ska jag även beställa ett par cowboyboots online innan vi åker. Kolla in minsta bilden

Fast jag valde också mellan dessa 

Jag har längtat länge efter ett par äkta cowboyboots. Hello Dwight nu kör vi, yee-haa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar