26 januari 2013

Du får följa med

på min resa till jobbet. Just denna morgon var det 20 grader kallt och så otroligt vackert. Jag körde o plåtade till höger o vänster genom inte allt för rena fönster. Jag älskar faktiskt att köra denna vackra väg varje dag, lyssnar på morgonpasset i P3 på morgonen och en underbar podd, dokumentär eller bok på eftermiddagen med detta underbara landskap susandes förbi. Vardagslyx!










Nu är det lördag och det tråkigaste är gjort...
Betalningen för 2013, check. Jag blundade för slutsumman... Men jag ångrar inget!
Nu återstår bara att drömma oss bort till vår resa till New York City i vår, vi längtar så!! Efter 4 dagar i NYC bär det av till mormor och morfar i Florida för upptining, det är inte helt fel det heller.... Vissa har det bra! 

Tipsa oss gärna om saker vi inte får missa när vi är i NY! 
En av mina älsklingsbloggerskor A Cup Of Jo bor i NYC och tipsar om denna resturang, dit vill jag absolut gå o äta!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar