23 oktober 2013

små gåvor

Jag älskar Cecilia Blankens blogg som dessutom har en helt egen sida nu efter mama. Hon beskriver saker med sån känsla och har ett så skönt sätt. Är beroende. Blir allt som oftast berörd, ofta till skratt, ibland till tårar speciellt av hennes kärlek till sina barn som beskrivs på ett sätt som är så avskalat och sant att det inte går att ducka för. Blir även inspirerad av hennes personliga stil och små tips på hur man kan hotta upp sig lite, och det skadar ju aldrig...

Och jag hittana tackvare dig Anna. You know who you are. Det är som små godisbitar i vardagen och det går inte en dag utan att jag är där och får mig en dos!


1 kommentar :

  1. Ja vilken tur att jag tipsade va ;-). Tycker också den är grym, och ännu bättre nu än förut, hon är cool!
    Kram!

    SvaraRadera