12 augusti 2009

konstnärssjäl

Ja, ibland måste man bara göra något annat! Men visst blev den fin, inte för att skryta men det tog nog bara 20 minuter. Det bor en liten konstnär i mig.

Mikael var så underbar att ta med Olle till stadsparken så jag kunde få lite lugn o ro nu en stund.... tack älskling!! Då passar jag på att städa o göra i ordning, för det är det som gör mig till en lite lugnare KVINNA. Det slog mig nämligen att en MAN nog aldrig skulle få för sig att börja städa om de fick en stunds lugn o ro. Jo, Mikael skulle göra det om jag sa till honom vad som behövde göras.... Men det tar liksom bort det fina med att få det städat helt utan vidare.... Nåja, jag ska inte klanka ner på det manliga könet, jag tycker faktiskt att man ska göra det man tycker är kul, och just idag ville jag måla och städa. Så tack för att jag fick det min älskling!

Gardinen är klar också, se så fint det blev!





Nu är grabbarna tillbaka! Jag ska nog smita ut på en liten joggingrunda så får de mysa lite med nalle puh ....

Hej hej!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar