18 augusti 2009

Dille på dukar


Tillbaka igen efter en helt underbar minisemester i Malmö, Köpenhamn och Österlen! Jag gick på loppis på Drottningtorget i Malmö i Söndags, hur kul som helst! Jag hittade denna underbara duk i gammalt linne och spets, åååh jag gillar den så mycket. Inte trodde jag att jag skulle kunna hitta något bland all den bråten. Hittade även de sötaste bestick i nysilver med fina stämplar för blott 5 kronor. jag fattar det inte.

Skönt ändå att vara hemma igen. I morgon är det Blodomloppet så då ska det springas, det ska bli kul. Hoppas det slutar blåsa bara, det är ingen favorit.

Jag hittade även två mässingsljusstakar att ha på väggen, det har jag letat efter länge. Gillar inte färgen så jag tänkte spraymåla dem. Enkla o fina!

Nu ska jag laga lite puttanesca!

Hej så länge!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar