20 augusti 2009

filmklubben!

Idag var det termin start för vår filmklubb! Den har pågått sedan 2004, så den börjar få endel år på nacken! Johnny Depp är temat, och vi såg Plutonen. Ja, Johnny hade ingen huvudroll direkt och han skadade sig ganska ordentligt, vet inte om han klarade sig... han var en duktig tolk också. Men ärligt talat så fick man inte så mycket Johnny, mera Charlie. Mycket testosteron. Lite country musik, vilket alltid uppskattas. Krigsfilmer är inte vad man skulle se i vanliga fall och det är just vad filmklubben är till för, att få andra intryck och se filmer man aldrig annars skulle se. Som Who's afraid of Virginia Woolf till exempel, hahhha. Den filmen måste ju bara ses om man inte sett den!
Nu är det snart Big Brother från 2003 på TV. Det kan man bara inte missa.

KRAM

1 kommentar :

  1. Kära Anna,
    Din blogg är väldigt cool! Jag skulle vilja tillägga att jag såg en film igår och det hette "The Ugly Truth" ... det var riktigt roligt. Däremot vet jag inte om den här filmen är för ny för din filmklubb .. men tänkte att jag skulle nämna det! Jag älskar dig ... du är en sån bra vän och du och ditt barn är den sötaste och vackraste människor!

    love STACEY CHAVEZ

    SvaraRadera