8 oktober 2009

Monday monkey lives for the weekend

Hej!
Åh så underbart, jag har inte betat av någonting från min prioriteringslista, men jag har sytt ett par ballongbyxor i jeanstyg till Olle! Jag slängde in dem i tvätten nu, men sen ska jag lägga in en bild på dem här! Sammanlagt har jag sprättat mer än jag har sytt på dem hahahha, men nu vet jag hur jag ska göra till nästa par, älskar nämligen den modellen på byxor. Och att sy med riktig jeanstråd.... Det orangebruna mot det mörkblå tyget gör mig lycklig på riktigt! Sen hade farmor maskinnålar som syr 3 rader samtidigt, vilket också är effektfullt på jeans! Så det var ren lycka.

Nu ska vi äta pasta puttanesca. namnam!

Snart är det helg igen.... "Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar