15 oktober 2009

skolbänk!

Idag tog vi en sväng till Erikshjälpen jag och Olle! Fattar inte vad jag tänkte när jag gick in där utan vagn, det var så klart omöjligt att hålla koll på honom, aaah. Kvickt ut i bilen igen, stoppa vilden i vagnen och börja om. Det gick kanske liiite bättre, men var man än ställde sig så fanns något intressant inom räckhåll....han var allt annat än nöjd. Jag som ville gå o kolla på allt. Det fick bli en snabb skanning av hela butiken och det gav resultat! En gammal skolbänk så fin! Den är kvar i bilen än, men ska ta en bild så snart den är på plats. Det är ju charmigt att behålla den som den är, furufärgad och sliten så man slipper vara så rädd om den. Men jag är frestad att måla den vit.

Jag har ont i halsen och känner mig lite sjuk. Man får väl hoppas att det är svinis så man slipper oroa sig mer för den.

Hejdå

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar