16 februari 2010

Drömma får man

Jag fyller snart år och då önskar jag mig denna underbara litografi av Lisa Rinnevuo, "I Blom". Den är stor o helt underbar 88 x 60 cm.... ja snordyr är den också. Men om ni undrar vad jag önskar mig mest av allt så är det den! Över soffan i vardagsrummet skulle den få sitta.


Vi har redan en litografi av Lisa, "Sally", hon pryder väggen mellan pianorummet och köket. Man blir sååå glad av den varje dag!!!


Här är min senaste kudde! Det blev lite långa band, men de var så jobbiga att sy att jag inte orkade göra om dem. Lite roliga är de ändå. Jag måste tvätta den eftersom den fäller så mycket och då kommer den nog tappa mycket av jeansfärgen. Vi får se.

Jag ska börja jobba redan på måndag. Det ska bli så roligt. Jag längtar faktiskt! Att komma ut, träffa folk och bara lite varje dag. Inga långa dagar för mig på jobbet eller för Olle på dagis! Perfekt. Snart ska vi åka iväg till solen också i 2 sköna veckor. Jag har fått nog av vinter och köld nu.
KRAM!


2 kommentarer :

  1. Åh, hennes verk är underbara! Jag kan bara hålla med, hoppas du får den :) Jag har sett lite av hennes litografier på en hemsida. Vilken fräck kudde! Jättefin :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh litografin är underbar! Som du säger, man blir verkligen glad!

    SvaraRadera