24 mars 2010

organisation


Jag säger bara det, organisera är A och O när man ska resa och det är ju inte min starka sida om man säger så. HA.
Därför tänkte jag ta en minut att skriva av mig lite på min älskade blogg. När man väl sätter sig ner, tar ett djupt andetag och tänker på EN SAK i taget, så blir man ju mindre stressad. Jag vet ju detta, ändå så tänker jag på ALLT som måste göras SAMTIDIGT. Är det konstigt att man blir stressad då?
Jag måste hinna till AF för att lägga om min handlingsplan, det är väl det som stressar mest eftersom det kan vara jättelånga köer där.
Sen vill jag gärna hinna städa lite hemma så det är roligare att komma hem sen.
Så ska handbagaget vara så organiserat att Olle klarar sig hela vägen....enkelt att ta upp blöja ombyte, leksaker...
Jag har tvättat allt, till och med lagt upp ett par byxor som jag ska ha när vi reser. Det ni.
Så ska jag hinna med att jobba idag och i morgon och även leda barngymnastik.

Vi får väl se hur det ska gå. Olle är i alla fall redo!


2 kommentarer :

  1. haha han ar ju for rolig! hoppas du far allt gjort utan for mycket stress Anna! nar du val ar har sa kan du slappa hur mycket som helst!
    snart ar ni har- knappt tva dagar kvar... solen skiner o vantar pa er!
    manga kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Ready to go med andra ord. Härligt! Trevlig resa. Kram

    SvaraRadera