15 januari 2012

Fin reseförvaring av underkläder!

Då jag sydde en liten underkläders väska till lilla syster, och lilla syster en till stora syster, var det bara en tidsfråga innan cirkeln skulle vara sluten och stora syster sydde en till mig! Så fin i silke!
Något angenämare underklädesförvaring än en plastpåse som det brukar få bli

TACK LINDA!
Det roliga är att de är olika och säger en del om personligheterna. Synd att jag inte har en bild på den Carina gjorde till Linda.... Linda du kanske kan ta en bild o skicka över till mig?!


Den här jag sydde till syster Carina. Förlåt att bilden är mörk och suddig. Den är gjord i turkos sammet som blev över av Olles gardin!

Passar min syster som är färglad & underbar precis som min kreation hihihi
Nu ska jag på filmklubb.... Fortafarande tema Anthony Hopkins. Undrar vad det blir för film.... Återkommer.

KRAM på er

1 kommentar :

  1. Vad fina! och så kul att ni syr till varandra.

    ska kolla in raw food-sidan. Tack för tipset.

    SvaraRadera