22 januari 2012

Grädde på toppen

Denna veckan kommer att flyga förbi.... Och ångesten för att gå upp klockan 3 i natt för att komma med flyget är total. Annars är det underbart med miljöombyte. Hoppas att jag hinner ta en snabbvisit till Venedig, men jag anar att det kommer bli jobb, jobb och jobb. Tänker ta med springskor och laddar just nu min ipod för att jogga med på morgnarna.... var nämligen på ansiktsbehandling i fredags och fick då reda på att jag har xantelasma runt ögonen (Varning, googla inte det! Jag har dock inte sååå hemsk, men ändå): det är tydligen ett tecken på hög kolesterol. Jaha. Får visst lägga av med gräddglass varje kväll och grädde i chokladmjölken. Vaddå?? Har inte alla det? Erkänner att jag är svag för grädde och glass, men annars måste jag säga att jag är väldigt hälsomedveten. Så nu är det joggingkläderna på och fettet bort. Vad skulle jag på ansiktsbehandling o göra?

Har haft en jätte mysig helg i Killeberg. Mycket snö och snögubbs tillverkning och pulkaåkning. Sedan ett roligt sällskapsspel som killarna inte hade en chans i trots vissa tendenser till fusk..... och liknelser till den underbara Kvarteret Skatan episoden

Nu ska jag packa... Mia längtar till helgen, det ska bli såååå mysigt att ses!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar