5 augusti 2012

Bjärehalvön- I'll be back!


 Sverige är verkligen ett vackert land, och när solen skiner som den gjorde på oss hela resan blir man nästan salig. 
Jag har redan förlåtit sommaren för det som varit innan. 

Italienska vägen (spana in mina nya skor- I love!)

Loppis hann vi också med, fast vi kom för sent så det var bara skräp kvar

Lunch på Resturang Sand på Hotell Skansen

Kallbaduset here we come

Undervattensbilder är så j-la roliga, men ack så osmickrande hhaha

Vad vi njöt av solen!

Badade många gånger

Tack kallbadhuset för denna gången!

 Det blev Middag och barhäng på resturang "Swensons" i Torekov, Namnam. Rekommenderas varmt! Havskräftor till förrätt, fisksoppa till huvudrätt och chokladkaka till efterrätt, sedan en underbar passions mojito!


Alla cyklar i bakgrunden. Jag har min nya siden blus som jag hittade på rean, dock ett sådant märke som behövde lite avdrag. Visst är den fin!! (Märke: DAY Birger Mikkelsen) Råkade dock spilla fisksoppa på den så den ska raka vägen till kemtvätten! 

Gomorron! (Tur att jag har solbrillor, ögonen avslöjar hur vansinnigt trött man ser ut hahah)

Morgon dopp på The morning Pier. Morgon bryggan i Torekov

Pigga o glada efter ett svalkande morgon dopp


Njuter ända in i det sista utanför vårt mysiga rum på Torekovs hotell


I morgon börjar verkligheten igen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar