22 augusti 2013

Jo, den är typ här nu

Hösten     Fall      Autumn    TV serier    Yoga träning      Körövning.... 

Good things! 
Luften är hög och krispig 

                                        Löven börjar ändra färg 
Chantarelles 
Candles

Mysigt ändå...trots att den fina sommaren alltid försvinner i en hastighet som är skruvat hög jämfört med vinterns...

Apropå Yoga och skruvad hastighet, kolla in denna mysiga rutin vid havet. Denna underbara tjej heter "yoga_girl" på Instagram. Rachel Brathen kommer från Sverige men bor på Aruba. Grymt inspirerande. (Fick förresten nys om henne genom Hannah och Amandas grymma fredagspodd- lyssna på dem om ni vill skratta få en härlig dos av tjejsnack och galen inspiration. Jag älskar dem!)



Sprang Blodomloppet i tisdags. One mile. hahah nä en mil. Gick bra. Är nöjd. Trots att jag på allvar trodde jag skulle klara rundan på 1 timme blankt. Sprang musten ur mig på 1timme och 3 minutas. Nu borde jag alltså tavara på min "form" och fortsätta löpträna..... men efter loppet kände jag bara GÖTT nu ska jag LATA mig. Vi får se. Fortsättning följer.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar