9 november 2014

Sol ute, sol inne

Mitt mål just nu är välmående i kropp och sinne. Är inne på 5-veckors 15 med Paolo Roberto OCH en 21-dagars meditations kurs med Deepak Chopra och Opera Winfrey. Klapp på axeln vad jag är bra. (Kanske ska vänta 5 veckor innan jag ger mig den?)


Paolo tar död på mig medan Deepak sakta för mig tillbaka till livet. Bra balans med andra ord.

Fattar inte vart helgerna tar vägen. Nedräkning till vår New York/Florida resa. Längtar så. Jag älskar att ha saker framför mig.

Har inte fått tag på pappa idag på farsdag. Jag tänker på dig och hoppas att du spenderade dagen på golfbanan eller på stranden med ditt målarblock. Jag älskar dig pappa, vi ses snart!

1 kommentar :

  1. Härligt med en ny resa att se fram mot! Och dina uttmaningar låter spännande. Kul att höra sen hur det gått.

    SvaraRadera