13 september 2009

nu har jag äntligen kommit ut ur garderoben

välkommen in i ordningen!! Ärligt talat så tänkte jag ta en "före" bild, men den tanken slog jag snabbt bort. Men att ta en "efter" bild på garderoben var det som hela tiden inspirerade mig att fortsätta!
Ta-da! Det kanske inte ser så mycket ut för världen, men äntligen tog jag tag i det sista och verkligen rensade ut det som jag inte använder. Ja, amningslinnen, trånga byxor o tröjor och en hel hög som jag ska lämna till myrornas. Och de sista sommarplaggen som har dröjt sig kvar sa jag adjö till, på återseende nästa år....

Inte varje dag man visar upp det allra heligaste. Jag har inte inhandlat några nya höst kläder än, men jag har lovat mig själv att inte använda så mycket jeans utan mitt älsklingsplagg KJOL! Så jag måste laga dragkedjan på mina gamla skinn stövlar..... jag gjorde inte det förra vintern heller så de kommer ju att kännas som nya nu.

Igår var vi på äppelsafari med Nova o hennes mor o far. Det var verkligen så mysigt, åkte runt efter en traktor o kollade på äppelodlingarna. Skulle ju tagit med kameran det ligger så vackert uppe på kullarna.

Nu är maten klar känner jag. Vilken underbar man jag har som lagar så god mat åt mig varje dag!!

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar