24 juni 2012

Bohemian

Oj, nu blev det så där sent som det inte får bli... det blir så när man är inne i ett "flow". Ändrade om min blogg rubrik. Gjorde en till.... vilken är bäst? (Klicka på bilden för att se den större)




Jag är ju en bohem, och då vill jag att även blogg rubriken ska avspegla vem jag är. Det är så befriande att se folk som hittat sin klädstil, där man ser att personlighet och kläder liksom avspeglar sig. Elsa Billgren är en sådan person.

Ett favorit kläd/skor/smycke märke jag har är Lucky brand jeans. Bara själva loggan säger allt, visst är de fina!?







Det har varit en super fin midsommar helg. Carina har lagt in fina bilder på sin blogg, kolla in!

Var på bio med syster Linda ikväll, sponsrade svensk filmindustri. "Mörkt Vatten" regisserad av Rafael Edholm... Inte helt tokig faktiskt, om än lite svag i vissa delar t.ex när de rusar från mördaren in i skogen istället för att ta båten.

KRAM natti natti

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar