10 juni 2012

Olja utanpå och inuti

Nu ska jag slå ett slag för oljan, den naturliga välgörande oljan. Har länge letat efter både en älsklings oliv olja att laga mat med och en skön olja att smörja in mig med, nu är det slut på letandet för jag har hittat mina favoriter!
Monini olivolja är så himla god! Väldigt bra kvalitet till bra pris! Bodyshops Shea kropps olja är en blandning av naturliga nöt-oljor, luktar jätte gott... fast helst skulle jag vilja ha en luktfri!
 Visst kan man smörja in sig med olivoljan (OBS! är läkande på onda leder, smörj morgon och kväll and feel the difference.) Men det känns som man är klar att läggas på grillen efteråt, inte så fräscht.





Vi firade en pigg 90-åring också i helgen! Olles gammelmormor. Skönt att vara så klar och pigg när man är så till åren, bra gener!
Alltid lika trevligt att träffa de man inte får träffa så ofta. Vi fick en fin dag med sol mellan regnskurarna

Mikaels hemmagjorda hamburgerbröd, Nam nam!! Inga E-medel här inte

Det blir en häst vecka- ska bli skönt när den är slut!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar