Till min stora förvåning och förtjusning fick tag på VD:ns mobilnummer och ringde. Jag fick en stor ursäkt å tantens o hela företagets vägnar. Därför tog jag bort namnet på företaget på förra inlägget. Han var glad att jag ringde och godkände reklamationen efter min redogörelse.
Betrodd och omhändertagen.
It's all good
Vad skönt att det löste sig och att det känns bättre. Kram
SvaraRaderaVad bra! men jäkligt trist att de blev bemött som du blev första gången. Hm... du borde ha fått en kompensation också.
SvaraRaderaNi är så goa, tack! Jag håller med Eva, jag har fullt schå att skaka av mig obehagskänslan, även om den lindrades lite... Får se vad han gör, jag lovar att berätta. Och blir jag inte nöjd ska jag hänga ut företaget på min vällästa blogg haha vilken effekt det kommer att bli!!
SvaraRaderaJag har verkligen ingen bra vecka hittils. Thiiiings can only get better (hör ni låten?)
Varmaste kramen